längtar?

Gick upp tidigt idag.. iaf för att vara lilla arbetslösa jag..
Kl 8,30 ringde kl och ja pallra mej upp ur sängen för att gå ut med nicole en sväng innan olivia och pillert vakna.. kom iväg vid kvart i 10 då hon skulle amma lillan först.. sen gick vi en lite sväng själva sen hämtade vi olivia och gick vidare upp mot mamma för att ja skulle kolla på en lägenhet..

Den var rätt okej.. om man räknar bort att det luktade rök som fan (han rökte inne) och sen att det var förskräckliga tapeter...

Men nåt som ja kände idag som ja inte kännt innan och som förvånade mej var att när vi gick bort mot lägenheten vi skulle kolla så höll ja i Olivia och allt kändes så rätt!..
menar har alltid vetat att ja älskat barn och velat ha barn länge nu men har aldrig kännt riktigt den kännslan..
Kändes som allt föll på plats och kände hur ja vart helt lugn och hela min uppenbarelse bara vart rätt..

Känns som att ja bara väntar på att det ska hända och att när det händer kommer allt det ja längtat efter, mitt egna jag bli helt!

hahha och seen är det ju perfect att ja ska komma på det nu när ja och Bias brytit upp...

men men han vill ju ändå inte ha barn såå...

Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0