ORKAR INTE

Faan hatar mitt liv just nu! Är valborg idag och här sitter man själv utan en enda person som kan tänka sej umgås med mej..
Fan vill dra härifrån nu! ORKA bo kvar?!!!

Fått massa jävla skit som ja inte behövt idag Nennas cp störda pappa ringer min och ''pratar'' med han så ja får massor med utskällning för saker som inte ens ligger till på det sättet!
Den där jävla turken ska ge fan i och lägga sig i saker han inte har och göra med!
SRY men är så förbannad!


Och som inte det är nog så träffade jag tobbe igår och vi skulle prata om det här med att ja vill ha barn och det gick inte så jävla bra.. Han vill inte ha barn så är det men bara för att göra mej till lags kan han gå med på det men ska fortfarande plugga i 4 år i jönköping och sen får vi säga till alla att det var en ''olycka''!! hallå!!?
Ussch pratade i 40 min igår och bråkade säker 4-6 gånger på den tiden..

Vill bara skjuta skallen av mej å slippa allt jävla skit just nu!


Min bästis har bytt sida nu eftersom Tobbe och ja brejkat och hennes kille och han är bästisar och om han säger att hon inte får umgås med mej så lyssnar hon..

*tårögd* hatar det här.. Kan inte nån svepa med mig någonstans där ja kan glömma allt.. åå just ja ja har inga pengar eller nåt såå ja sitter nog här med skit upp till armbågarna i ett bra tag till.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0