:)

Har vart en rätt okej dag ida :) varit hemma och tagit det lungt :) Nicole kom förbi och gjorde mig sällskap ett tag :)
Imorgon är det måndag och en ny start :D
Ska börja byta ut ett till två mål om dagen till forest fruit shake :P
Har hört att det tydligen är jätte bra :P haha!
men får se hur det går :P vet inte ens om dom smakar gott än :P

Måste bli av med min vikt!
Tror att det är den som gör att jag har sådan oregelbunden mens..
Kan ta upp till 40 dagar..
Just nu är ja inne på dag 42, 43 imorgon.. så endera så är jag så fet att min mens krånglar eller så är ja med barn...

Vilket vore just typiskt isf.. För just nu passar det sig inte alls med barn!
Inga pengar ingen lägenhet och ingen pojkvänn snart..
Han ska ju flytta till jönköping om allt går som det ska för honom och plugga...
Och har även sagt att om ja skulle vara med barn skulle han plugga iaf..
Såå vi hoppas på att det är för att man har några kilon för mkt och att man inte är med barn..
För skulle inte klara av och göra abort och har egentligen inte ekonomin för ett barn..

Visst älskar barn och skulle vara glad och så men vill samtidigt ha ett jobb så man har pengar å sen en lägenhet och en närvarande pojkvänn.....


Men men.. vi tar det den dagen det är aktuellt.. :P tant röd kanske tittar fram inatt :P
hahah!!




C'ya♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0