Nytt sätt att söka jobb :)

Satt för ett tag sen med min grupp hos jobb coatchen och han sa att han tyckte att vi skulle dela ut visitkort till olika jobb...
Själv tyckte jag att det kändes mupp :P menar hur stor chans är det att om man fixar ett visit kort med namn och telefon nummer och typ jobbstatus, som i vårat fall blir ''ARBETSLÖS'' att man blir tagen på allvar.. min bild av det hela var just det att dom skulle ta emot det å sen skratta åt det på kaffe rasten å sen blir det slängt till nästa gång dom städar :P haha
Men sen kom en liten tanke i mitt huvud.. man skulle ju kunna ge ut en internet adress typ till hemsida eller blogg..
Menar vart om inte på bloggen avslöjar man exakt vem man är som person? sina åsikter och vad man egenteligen gör om dagarna :P
Såå nu sitter man här och försöker göra en snygg design på sitt nya visitkort och skiver i min länge efterlängtade blogg.. :) känns ändå bra att ja fick min geniala idé ;)
Kanske funkar :D vem vet ;)

Ska hur som helst lägga in mitt CV och personliga brev i en kategori här så om man kanske får napp så finns det iaf nåt och kolla på :)

Måste verkligen fixa ett jobb!!
Och på nåt sätt ska ja få det med!
Vem skulle inte vilja ha mej som antsälld?
Jag kommer kunna ge dom vad dom behöver:)
För ja är envis:D

haha!! neeä natti natti :D hörs i morrn

C'ya!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa nu har ja skaffa blogg.. du har me ser ja kul kan vi ju läsa om vad vi gör på dagarna =) jaa sakknar diig me gums vi hade ju så många roliga stunder.. <3

2010-02-22 @ 17:47:18
URL: http://saandraaholm.blogg.se/
Postat av: Milla

jaa :D hade ju det :D men kanske kan ses mer i framtiden :D <3

2010-02-22 @ 23:28:18
URL: http://minhistoriaommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0