:) Ny start

Då har jag äntligen fixa mej en blogg..!

Fattar inget om hur det fungerar ännu men men lär mig nog snart :)

Sitter och lyssnar på musik just nu :) Rascall Flatts ♥ Är helt besatt av dom ;) haha!

Okej kanske inte besatt :P men när jag känner mig nere och seg finns det en låt som kan få mig glad igen direkt!

Backawards - Rascall Flatts :)

haha man måste bara lyssna på texten!

 

Nehe men nu ska jag försöka komma på hur detta fungerar sen kommer jag försöka å lägga in en lite rad varje dag (och jag vet redan att det nog inte kommer att hända) men jag är envis så ska f*ne mej försöka :D

 

c'ya ♥

 

Moi, rättvik -08

 

Bjuder på en gammal bild på mej ifrån rättvik 08 :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0