Fula ord i mina tankar...

Känner för att dra en ritigt låång rad med svordommar jsut nu!
Vill skrika till alla små irriterande personer som går mej på nerverna just nu!

Fick veta av N idag att T's mamma hade sagt att ''min son skulle inte slå någon'' som om han var värsta helgonet och aldrig någonsin skulle göra nåt sånt utan att det bara var ja som hittade på en ursäkt för att göra slut..
Sen att det inte är första gången han gjorde nåt sånt är nåt hon inte vet..
Vill bara skälla ut henne och säga åt henne att det är dags att inse att hennes lilla pöjk är vuxen och precis som alla andra beter han sig som en riktig skit hög ibland!

Menar vem f*n är perfect och varför ska alla föräldrar tro att deras ''lilla'' barn inte har nåt med något och göra och att dom aldrig gör fel?
Min mor var inte sån iaf.. Tack och lov..
Hehe.. oftast om det vart nåt så var första frågan ''vad gjorde du då?'' medans A's(T's mamma) svar är ''men lilla gubben så dumma dom var det är klart du inte gjort nå''

haha! kanske lite väl men ungefär... hehe


Blir trött på hela den här j*kla härvan av förnekelse och anklagelser..
Allt ligger på mej! var mitt fel att han slog mej och var inte mer än rätt av honom att göra det för ja ''provecerade'' honom (vet inte hur det stavas)
Men hallå!! spelar ingen roll om ja provecerar honom till döds han ska inte smälla till mig iaf.. El?
hmf vet inte hur fa det där går ihop..
Men det som sårade mig mest av allt i den där grejen var just det att precis efter så skickade han ett sms där han skrev att ja var elak och typ att det var mitt fel! och att ja inte skulle göra det framför andra för han ville inte slå mig då.. (min tolkning)

Skapligt sårande.. men men vårt förhållande hade varit på väg ner ett tag då iaf..
Han var bara sur och tvär när han kom hem och kunde knapps säga ett snällt ord på hela dan pussade ja på honom i förbi farten till soffan och han satt vid datorn kunde han bli sjukt sur vilket gjorde att ja kände mig så himla ledsen och sårad att jag ville såra honom likadant om inte värre som svar.. Det hela vart en ond cirkel..
Ibland under dom sista månaderna tsm kändes det verkligen som han gjorde allt för att få mej att göa slut..
Som han ville att ja skulle göra det så han slapp vara den ''elaka''...
Och idag när man smsar med honom känns det som ja bara tränger mig på och är jobbig..
Vill verkligen försöka reda ut det här så vi åtminstånde kan umgås utan att det ska vara jobbigt och sånt..
För hatar tanken på att det ska bli så att den ena får gå när man är hos nån av våra gemensama vänner..


Fan orkar inte det här!
Har inte gråtit en enda gång sen den dagen han smällde till mig och tänker inte göra det nu heller..
Fast tårarna ligger så nära och halsen drar ihop sig...
TÄNKER INTE!! Vill inte för det vore att snåla på tårar..

Borde glömma honom och allt men det är två år av mitt liv och så många minnen som finns där..
+ att ja saknar aatt ha någon bevid mig någon att prata med.. SEx! haha



Fu*k!!

Neeä ut och ta en rök till och tvinga bort tårarna sen ska vi vara lilla posetiva ja... igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0