LIVET?

Seriöst!!
Vet inte vad det är med mig egenteligen.. man skulle ju kunna tro att nu när jag är singel har inga krav på mig ifrån någon och har lite mer pengar att lägga på mig själv skulle ut och träffa folk och festa livet av mig men sanningen är tråkigt nog att ja inte gör det.. sitter hemma varje helg.. kanske går ut och går en sväng här i våran lilla håla men har inte varit på nån fest och druckit sen oktober :/
Kanske är ett bra tecken kanske inte.. menar är iaf inte spec lik dom flesta andra i min ålder just nu...
Menar N som har en flicka på ca 2,5 mån drack första gången när dotter var ca 2 mån och ska ut nu i helgen..
medans ja singel och ensam erbjuder mig att vara barnvakt på lördag när det är lilla löa festen som alla ska gå på...
Vet inte ifall det är för att ja hatar hur jag ser ut just nu så ja inte vill gå ut för det eller om det är för att ja tycker att ja kan ha bättre andvändning för pengarna.. hehe..
men men vet inte vad ja ska göra egenteligen..
känner för att träffa nytt folk och så men måste det innehålla sprit då? verkar ju nästan som det.. hehe
och går ju inte till löa festen och betalar 100 kr för att gå in och sen inte dricka nåt.. känns ju mupp!!

och som inte det är nog så vet ja inte hur ja ska göra med hela den här T grejen..
Längtar efter han som F*N ibland men känns så bra och dåligt samtidigt...
Vill att han ska visa att han ändrat sig för mej och vill ha tillbaka dom här kännslorna ja hade i början då ett leenda fick mej att tänka ''gud vad ja älskar honom'' vill att han ska bli av med sina aggretions problem...
Känner hur ja vill ge allt ett försök till ibland men sen blir det världens kaos i mitt huvve för hatar! hans ''styvmor'' och tål knappt hans pappa hans svägerska är en riktigt **** och min släkt och alla dom som stod på min sida när allt hände vill abs inte ha nåt mer med han och göra eftersom han smacka till mig..

MEN LÄNGTAR SÅ IBLAND!!!! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0