Sommar minnen :(

Just nu känns allt så konstigt får ja medge.. Tror ja kommit in i någon deppig period :(:(
Känner hur alla som jag räknat med ska stödja mej glider iväg :(
Vet inte varför ja blir ledsen egenteligen.. För är ju rätt van..
Tror att ja äntligen träffat nån som ja kan lite på i vårt och torrt och det som händer är att deras liv tar en stor vändning å sen är inte jag viktig längre..
Hatar att känna så här.. Men kan inte låta bli..
Är jag verkligen en sån usel vän att jag bara duger ibland?
För alla glömmer bort mig..
Lovar att höra av sig och sen ligger telefonen där på bordet helt tyst...
Känner just nu mej helt ointresserad att ställa upp för som när dom aldrig ör samma för mig utan sviker hela tiden...


Neeä ut och ta en cigg nu för här kommer tårarna...

Kommentarer
Postat av: Sandra

JAG GLÖMMER INTE BORT DIIG..! å du e en braa vän <33 <3

2010-05-12 @ 21:03:33
URL: http://saandraaholm.blogg.se/
Postat av: Milla

tack <3

2010-05-16 @ 14:15:50
URL: http://minhistoriaommig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0