själv plågare...

En del gånger undrar jag varför jag göra samma sak mot mig själv hela tiden :(

Mår så dåligt över mig själv och förbannar den dagen jag började med det här..
Dags att slut nu frågan är bara hur jag ska göra.. Svårt att sluta med ovanor :(

Mår skit just nu och förtjänar inte det..
Bias ska komma till mig idag och hämta grejer och Joel är som han är.. En viss person håller på som vanligt och jag sitter här och försöker att inte såra någon eller vara dum men känner att ja bryter ihop snart :(:(

Kan ja för en gångs skulle få betyda något för nån?
Kan ja få säga mitt och prata om det som är jobbigt för mig utan att få ett ''jaha vad tråkigt, men du jag känner si eller så''
Blir så sur! ställer upp hela tiden men får inte ett skit tillbaka..
ORKAR INTE MER!

Flyttar snart härifrån! om ja bara hade råd dvs...

Saknar Sandra och josse.. Dom lyssnade iaf och hjälpte till om det var något..
Varför i helvete ska man vara så dum att man lät allt rinna ut i sanden :(


Just nu orkar jag inte ens med mig själv :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0