Some thoughts..

Ibland finns det stunder då ja verkligen hoppas på att allt kommer att lösa sig.. bli som ja vill.. och ibland sitter ja där och bara undrar hur det ska kunna bli så..

Har verkligen tappat tron på mig själv och att jag duger som ja är..
Vet vad ja vill ha varför ska det då vara så svårt att få det?

Och varför är ja så feg?

Fegis passar rätt bra in på mig just nu.. kan tro så mkt på mig själv ibland och verkligen veta att nu jävlar kommer det att bli som ja vill men i slutändan står ja där utan att nåt har hänt och mår lika dåligt iaf om inte sämre..
Vill må bra.. vill känna mig säker i mig själv ändå tvivlar ja och tanken på att ja egentligen inte är så speciell kommer tillbaka..

Känner min äcklad av mig själv och på allt som rummlar runt i mitt huvud..
Vill bara lägga mig i sängen och ge upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0